havo op Mencia

Op de havo op Mencia leren enthousiaste leraren je alles wat je moet kunnen en kennen om aan het eind van de rit je havo-diploma te halen. En dat gebeurt op verschillende manieren met naast de “gewone” lessen o.a. kahoots, projecten, presentaties etc. Elk jaar besteden we tijd en aandacht aan de introductie om de sfeer in de groep vanaf het begin aandacht te geven.

Wat kun je nog meer op onze havo-afdeling verwachten? Er gebeurt heel veel op het gebied van internationalisering. Zo kun je kiezen voor een uitwisseling in de derde klas. En je kunt ook op de havo van Mencia kiezen om een (of meer) internationaal erkende talendiploma’s te halen voor de vakken Engels, Duits en Frans. Voor de sportievelingen zijn er sporttoernooien. Sta je liever op het podium? Dan is de schoolband, Mencia Soul Factory, zeker iets voor jou. Zo maar een greep uit de activiteiten die we op de havo aanbieden. We zijn er trots op dat onze havo-leerlingen al jarenlang examenresultaten behalen die tot de beste van de regio behoren. Daarnaast vinden we het ook heel belangrijk dat onze havo een gezellige opleiding is waar je als havist in een veilige omgeving helemaal tot je recht kunt komen.

Kortom: op onze havo gebeurt wat!!

maartenenrenee

Meer over onze havo

Dhr. M. P. (Maarten) Rasenberg, afdelingsleider brugklassen, havo-2 en vwo-2
E-mail: mrasenberg@mencia.nl

Mw. drs. A.H.M. (Renée) Langens, afdelingsleider havo-3 t/m 5
E-mail: rlangens@mencia.nl

Meer informatie?

Ons team

Het team van Mencia bestaat uit docenten en ondersteunend personeel. Elke klas heeft een eigen mentor en elke afdeling een eigen afdelingsleider. Samen zorgen we voor de juiste omstandigheden zodat onze leerlingen zich optimaal kunnen ontwikkelen.

Bekijk ons team
leerlingenaanhetwoord foto

Leerlingen aan het woord

Maak kennis met onze leerlingen.

Leerlingen aan het woord
ouders fotowebsite