Onze school heeft ca 150 medewerkers en ondersteunend personeel. Het grootste deel bestaat uit docenten voor de verschillende vakken. De mentor is de belangrijkste contactpersoon voor leerlingen en ouder(s)/verzorger(s).

Ons Team

Overzicht personeel

Bekijk hier het alfabetisch personeelsoverzicht met alle afkortingen van alle docenten, stafmedewerkers en medewerkers OOP (onderwijs ondersteunend personeel).

mencia01

De schoolleiding

De schoolleiding van Mencia bestaat uit de directieleden en een aantal afdelingsleiders. De afdelingsleider heeft de dagelijkse leiding van de afdeling: in de praktijk betekent dit dat de afdelingsleider – na de klassenmentor of de vakdocent – voor de leerlingen en ouders aanspreekpunt is. Ook geeft hij/zij leiding aan het collectief van klassenmentoren van de afdeling en onderhoudt contacten met in- en externe functionarissen.

andreaniemarkt

Mw. M. (Miranda) van Loon

Leiding leerjaar 3-5 Sandrode

mencia gebouw libreon

Meer weten over ons onderwijs?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op en we helpen je vanuit daar graag verder op weg!